Ви зараз переглядаєте Найсучасніші методи візуальної реклами

Найсучасніші методи візуальної реклами

Кожного разу для проведення  будь- якої нової акції або події Ви друкуєте нові листівки, буклети та купони на знижку? Витрачаєте кошти на промоутерів та розклейку оголошень? Ви змушені щоразу змінювати різні службові вивіски через втрату їх початкового привабливого вигляду ( вигорають, пошкоджуються, рвуться).
Залиште в минулому старі методи і зверніть увагу на більш якісні, бюджетні способи рекламно-інформаційних можливостей. Динамічну яскраву рекламу запам`ятовує близько 80 % людей, в той час, як статичну інформацію на банерах читає лише 10 % від потенційної цільової аудиторії споживачів.


Фірма “Монблан” саме та компанія, яка крокує в ногу з часом, тому з найсучаснішими методами візуальної реклами ознайомлена досконало. Ми пропонуємо нашим клієнтам ефективні та дієві способи донести важливу інформацію в різноманітних місцях,ситуаціях та за різних погодних умов:


Світлодіодне табло. Основним його призначенням є оперативне та достовірне доведення до людей інформації про довільні дані, результати, контактно-рекламних дані, пожежу, курси, ціни і т. п. При використанні такого виду інформаційної реклами Ви обов`язково відчуєте як зручно доносити потрібну інформацію в потрібний час та у визначеному місці, як вигідно розміщувати текст на фоні анімації та малюнку, оціните зручність керування через Інтернет та можливість самостійно регулювати яскравість зображення. Будете приємно вражені компактністю та зручністю управління приладом, а також помітністю табло навіть у ночі. В залежності від свого функціонального призначення світлодіодні табло виготовляються в якості:

  • Табло для АЗС ( марка бензину чи іншого палива, вартість пального і т.п.)

(Кожний водій напівсвідомо шукає очима найближчу заправку, а найперше, що кидається у вічі по узбіччю дороги вночі та серед білого дня це табло- стелли  АЗС)

  • Біжуча стрічка на вулиці, в приміщеннях ( вокзали, аеропорти і т.п.) та в громадському транспорті;

 (Вчені стверджують, що близько 65% людей, помітивши біжучу стрічку, дочитають текст оголошення до кінця, при цьому не важливо, з якого  місця людина почала читати)

  •  Аптечний хрест.

(У фармацевтичному бізнесі конкуренція чи не найбільша, тому власнику аптечного бізнесу слід приділити особливу увагу помітності свого закладу- він повинен бути видним з будь-якого ракурсу. Завдяки яскравому освітленню та легко упізнаваній формі аптечний хрест приверне увагу навіть тих, хто проходить/ проїжджає паралельно до закладу.)


Ви все ще розмірковуєте? Вивчаєте ціни, читаєте відгуки, переглядаєте фотографії взірців та прикладів? А саме в цей час Ваші конкуренти вже можуть збільшувати свої прибутки. Адже після встановлення власне такого виду візуальної реклами число відвідувачів зростає на 40%. ТОВ «Монблан» Вас переконає у цьому.