У минулі часи найчастіше назви вулицям давали виходячи з їхніх особливостей. Сьогодні особливістю багатьох вулиць можна назвати велику кількість представлених там торгових павільйонів, банків, аптек і т.д. Як не загубитися серед великої кількості вітрин і представити свою компанію в найвигіднішому світлі, підкажуть фахівці компанії «Монблан».

Компанія «Монблан» професійно займається оформленням вітрин. Саме від фасаду торгового об’єкта, залежить відвідуваність того чи іншого магазину (банку, аптеки). Не будемо лукавити, саме в цьому і зацікавлений власник бізнесу.

Зазвичай в нас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу потенційного покупця. Запорукою цього зачасту є гарно оздоблена вітрина. Вона завжди приковуватиме погляди, запам’ятовуватиметься і одразу асоціюватиметься з Вашим закладом. Від оформлення фасаду торгового об’єкта, іноді залежить і його відвідуваність.

Вітрина – це імідж, назва, спеціалізація бренда і фірмовий стиль. З точки зору колориту при оформленні вітрин бажано використовувати фірмові корпоративні кольори – це підвищує впізнаваність бренду. Однак можливо також і зіграти на факторі контрастування вітрини з переважаючими кольорами екстер’єру.

 

Наші роботи: